Vertrouwenspersoon

Samen beleven we veel plezier aan het beoefenen van de voetbalsport en alles wat er bij hoort. Waar mensen samenkomen gebeuren fijne maar ook minder leuke dingen. Zoals pesten, agressie en geweld, (seksuele) intimidatie , discriminatie en wellicht nog veel meer zaken. Het Bestuur van V.V. Reuver beseft terdege dat deze zaken ook in onze vereniging kunnen spelen. Voor deze zaken kun je terecht bij onze vertrouwenspersoon waardoor de vereniging in staat is deze zaken in goede banen te leiden.

Dat gedrag ongewenst is is soms heel duidelijk. Denk bijvoorbeeld aan slaan, aanranding of zelfs chanteren. Minder zichtbaar is bijvoorbeeld pesten en treiteren.

In alle situaties geldt “ wat ongewenst is bepaal jij”.

In eerste instantie bespreek je het natuurlijk met degene zelf die ongewenst gedrag vertoont. Als dat lastig is, ga je naar de leid(st)er/train(st)er. Als je dat als vervelend of onveilig ervaart of niet kunt dan kun je ook terecht bij onze vertrouwenspersoon Pieter Simons. (vertrouwelijk)

Peter is bereikbaar onder per mail via [email protected]

Peter-Simons.jpeg